Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim Zarządzeniem nr 27/2020 z Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 29 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności, wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
-
monitorowanie działalności podejmowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim
Remigiusz Kreński - starszy inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Mieście Lubawskim - ul. Rynek 1, pokój 3;
tel. 56 47-296-39;
e-mail: mopsnml@post.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dariusz Andrzejewski Data wytworzenia:
30 wrz 2020
Osoba dodająca informacje
Remigiusz Kreński Data publikacji:
01 paź 2020, godz. 07:43
Osoba aktualizująca informacje
Remigiusz Kreński Data aktualizacji:
01 paź 2020, godz. 07:45